RO e-Factura

De la 1 ianuarie 2024,

utilizarea sistemului RO e-Factura devine obligatorie pentru toate companiile din România. Platforma Expert Supplier este pregătită pentru transferul automat de facturi către și dinspre sistemul național RO e-Factura, pentru companiile care nu pot declara aceste tranzacții, în mod direct, prin intermediul sistemelor informatice utilizate (soft gestiune, contabil, ERP, etc.).

Totul se va desfășura simplu, sigur și rapid, la fel cum procedați deja atunci când trimiteți facturi către clienții dumneavoastră.

Cum funcționează RO e-Factura?

Recepționăm datele folosind conexiunea existentă dintre sistemul dumneavoastră și Expert Supplier sau, suplimentar, putem configura rapid orice tip de canal de comunicare (AS2, SFTP, API, e-mail etc.)

Preluăm facturile dumneavoastră în orice format (XML, Excel, etc.) și le convertim automat în formatul tehnic XML UBL impus de ANAF. Ne autorizați o singură dată doar pentru transferul facturilor prin interfața api.anaf.ro, folosind certificatul dumneavoastră digital calificat pentru acces la SPV. Transferăm facturile în numele dumneavoastră, în relația cu sistemul ANAF.

Fluxuri disponibile prin RO e-Factura

1. Facturi de vânzare

• Preluarea din sistemul dumneavoastră a facturilor emise și transmiterea lor către sistemul ANAF pentru a vă alinia normelor legale.
• Preluarea din sistemul ANAF a facturilor returnate și semnate de către ANAF și distribuirea lor către sistemele dumneavoastră sau către platforma Expert Archive pentru stocarea și arhivarea documentelor în format electronic.

2. Facturi de achiziție

• Colectarea prin intermediul sistemului ANAF a tuturor facturilor de achiziție, în format electronic, de la toți furnizorii dumneavoastră de mărfuri, bunuri, servicii, utilități, chirii, etc.
• Importul automat al acestora în sistemele dumneavoastră (ERP, P2P, etc.) sau în Expert Procurement pentru eliminarea operării manuale, reducerea erorilor și automatizarea procesului de aprobare a plăților.

Servicii complete

Vă oferim consultanță tehnică și legislativă pentru implementarea inițială. Abordăm fiecare proiect prin soluții personalizate, iar echipa noastră este promptă și vă oferă asistență pe întreaga perioadă a colaborării.

Contactați echipa noastră chiar azi, completați formularul de mai jos.Vă stăm la dispoziție pentru orice întrebare.

Companii care deja ne-au ales

Ce spun clienții despre noi:

Contact

Acest serviciu a devenit funcțional, începând cu data de 1 Iulie 2022. Pentru zeci de clienți Expert Software care au ales să transmită lunar prin Expert Supplier sute de mii de facturi (594.000 în iulie 2023) în format electronic, emise către autorități contractante (Business to Government) sau către companii (Business to Business, pentru vânzarea produselor cu risc fiscal ridicat) și poate fi activat, la cerere, pentru compania dumneavoastră.

Pentru mai multe informații, vă rugam să contactați folosind formularul de mai jos sau discutând cu reprezentanții departamentului nostru comercial, la adresa de e-mail sales@expertsupplier.com.

Contactați echipa noastră chiar azi. Vă stăm la dispoziție pentru orice întrebare.