Digitalizează-ți
compania
Cum să digitalizezi
Expert Supplier este o platformă modulară de nouă generație, concepută pentru a simplifica digitalizarea. Dispune de o comunicare securizată nativă de date B2B și este o soluție pentru:
Automatizarea transferului de documente
Utilizată de peste 3.500 de companii, Expert Supplier este o platformă completă de automatizare B2B pentru comunicații digitale sigure între partenerii comerciali.
Validări complexe și corespondență
Pe lângă transferul și traducerea mesajelor, Expert Supplier adaugă valoare procesului prin efectuarea oricărui tip de validări în funcție de nevoile companiei și, de asemenea, prin compararea datelor din diferite documente.
Decontarea facturilor
Facturile transferate prezintă uneori diferențe de cantități sau de prețuri. Cu ajutorul modulului de decontare, acestea pot fi moderate în mod automat în funcție de orice reguli existente, iar notele de debit sau de credit pot fi generate și trimise fără nicio activitate manuală.
Arhivarea electronică
Pentru referințe ulterioare sau pentru a respecta reglementările legale, arhivarea electronică a documentelor este obligatorie pentru o companie digitală. Economisind timp și spațiu, Expert Archive poate fi utilizat și de partenerii dumneavoastră, de un auditor extern sau în cadrul unui control cu drepturi de acces precise și sigure.
Distribuția securizată a datelor
Împărtășirea datelor cu mai mulți parteneri este o provocare care poate fi rezolvată cu ușurință și în siguranță de către Expert Supplier, împreună cu un audit complet al tuturor datelor citite pe baza drepturilor de acces.
Alinierea datelor de bază
Fluxurile de lucru automatizate sunt la fel de bune ca și calitatea datelor de bază. Ținând cont de acest lucru și cu o experiență de peste 11 ani, Expert Supplier are capacitatea de a integra orice tip de cataloage de date cu orice procesare suplimentară necesară.
Orice tip de conexiune de date
Expert Supplier este un traducător universal pentru comunicații digitale de afaceri. Orice tip de date generate de calculator pot fi interpretate de platformă și traduse în orice format de date pentru a fi procesate de alte sisteme. De asemenea, poate fi utilizată și de companii fără integrare, prin intermediul interfeței sale web ergonomice.
Îmbogățirea datelor
Uneori, de exemplu, o companie poate trimite comenzi și cataloage de prețuri, dar nu poate trimite prețuri pe liniile de comandă. Cu ajutorul modulului de îmbogățire a datelor, orice mesaj poate fi actualizat cu informațiile necesare înainte de a fi trimis către destinatar.
Raportarea
Mesajele transferate conțin informații care pot fi relevante în rapoartele elaborate pe baza nevoilor de afaceri pentru a fi utilizate în scopuri operaționale, statistice sau decizionale. Motorul de raportare al Expert Supplier le oferă partenerilor noștri imaginea de ansamblu de care au nevoie cu privire la activitatea lor.
Colaborare B2B
Modulul de colaborare înlocuiește e-mailurile lente, nestandardizate, inexacte și greu de centralizat. Pe baza unui flux de lucru proiectat, fiecare parte își adaugă contribuția pentru a atinge obiectivele de colaborare în afaceri într-un mediu digital securizat și auditat.
Facturarea
Fluxul de numerar este inima unei companii și, uneori, termenele de plată pot afecta planurile de dezvoltare sau alte plăți scadente. Din acest motiv, factoring-ul pe termen scurt este impulsul necesar pentru ca o companie în creștere să își accelereze activitatea.
RO e-Factura / RO e-Transport
Toate facturile B2G și unele facturi B2B pentru anumite categorii de produse din România sunt solicitate de către autoritățile fiscale să fie trimise în format electronic la registrul național. Cel mai nou modul Expert Supplier va ajuta orice companie să trimită și să primească facturi din sistemul RO e-Factura.
Mai multe funcții
Conectarea Expert Supplier la alte platforme Expert Software este un alt pas mare spre finalizarea digitalizării afacerilor.
MyOrder - Platforma de comenzi B2B
Într-un mediu de lucru solicitant, MyOrder este o platformă online de automatizare a vânzărilor, concepută pentru a transfera o parte din efort înapoi la clienți. Fără a afecta sarcinile agenților, MyOrder completează activitatea de vânzare a acestora, oferind clienților o platformă ergonomică, cu comenzi online, și un modul complex de calcul al prețurilor și bonusurilor în funcție de locație, valoarea pachetului, valoarea comenzii și multe altele. Complet personalizabilă pe orice strategie de vânzare, MyOrder este platforma care adaugă unui serviciu de distribuție avantajul vânzărilor online.
Manager de documente și facturare
Expert Doc este o soluție ergonomică concepută pentru a vă reda controlul asupra unui număr tot mai mare de contracte și documente. Cu fluxuri de lucru dinamice și un acces opțional de oriunde, este concepută pentru a oferi companiei dvs. o mai bună colaborare internă și externă, o vizibilitate îmbunătățită a datelor, conformitate juridică prin utilizarea celor mai recente modele aprobate, clauze actualizate, alerte de expirare, toate într-un mediu digital securizat și auditat.
De la achiziție la plată
Lanțurile de achiziții se digitalizează cu Expert Procurement, o soluție care oferă automatizarea proceselor, vizibilitate de la un capăt la altul, fluxuri de aprobare complexe, gestionarea relațiilor cu furnizorii, o experiență de utilizare frumoasă, complet personalizabilă în funcție de nevoile de afaceri, rapoarte și analize.
Automatizarea proceselor de afaceri
Automatizarea generală a proceselor comerciale este disponibilă folosind Expert Suite, un cadru proiectat pentru o experiență de utilizare, flexibilitate și scalabilitate excelente.