Aplicația ExpertBiz pentru implementare e-Factura

Aplicația ExpertBiz: soluția pentru antreprenorii de succes

Fiecare afacere începe cu un vis. Un vis ce conturează promisiunea unei schimbări, a unei amprente pe care o vei lăsa asupra comunității din care faci parte. În spatele fiecărei afaceri se află cineva ce a avut curajul de a crede în propria viziune, de a-și asuma riscuri, de a merge pe un drum necunoscut și de a înfrunta o mulțime de provocări.

Expert Software este o companie 100% românească ce furnizează, de peste 20 de ani, soluții software dedicate companiilor de succes, înregistrând creșteri de la an la an. Pentru că suntem recunoscători pentru sprijinul primit în evoluția noastră, vrem să susținem la rândul nostru afacerile la început de drum și pe cele aflate deja pe calea către succes. În acest sens, am creat aplicația ExpertBiz, o soluție digitală dezvoltată pentru implementarea rapidă și ușoară a sistemului RO e-Factura.

Provocarea?
Trimiterea și preluarea facturilor de vânzare și achiziții din sistemul ANAF RO e-Factura.

Soluția?
Aplicația ExpertBiz

Modificările legislative privind declararea facturilor emise pentru persoanele fizice și juridice, dar și preluarea în timp real a celor primite de la furnizori din sistemul ANAF RO e-Factura pot fi o provocare, din cauza cerințelor și amenzilor aplicabile în cazul neconformării.

Cu aplicația ExperBiz ne-am propus să sprijinim antreprenorii români dinamici, preocupați de dezvoltarea companiei lor, în gestionarea relației cu sistemul ANAF RO e-Factura.

Cine poate folosi aplicația ExpertBiz?

Soluția pe care am creat-o este ideală pentru afacerile mici și mijlocii, pentru care nu se justifică în acest moment implementarea unui sistem de gestiune care să transfere automat facturile către clienți și sistemul RO e-Factura. Așadar, dacă ai o afacere înregistrată în România, încearcă gratuit ExpertBiz timp de 30 de zile, apoi poți decide ce tip de abonament ți se potrivește cel mai bine - nu îți face griji, dacă afacerea ta crește, poți trece oricând la un plan tarifar superior!

Cum funcționează?

Aplicația ExpertBiz a fost dezvoltată cu gândul la eficiență, rapiditate și ușurință pentru toți utilizatorii. ExpertBiz oferă:

Facturare rapidă și inteligentă

Emite facturi rapid, folosind cataloagele de articole și lista de parteneri gestionate direct în aplicație. Cu un singur click, factura ajunge la ANAF.

Accesibilitate NON-STOP

Emite facturi în orice moment, de oriunde, deoarece aplicația este disponibilă și pe telefon.

Salvare automată a ciornelor

Ai început să emiți o factură, dar ți-ai dat seama că mai ai nevoie de niște informații? Mai bine să te asiguri, decât să corectezi: factura ta va rămâne în stadiul de ciornă până când ai tot ce iți trebuie ca să o finalizezi.

Experiența dezvoltatorului aplicației

Aplicația ExpertBiz a fost creată având la bază experiență de peste 20 de ani a companiei Expert Software ce face extrem de simpla tranzacționarea a milioane de documente comerciale și facturi către sistemul ANAF RO e-Factura, printre care se numără companii cu volume impresionante de tranzacții, unele dintre acestea inregistrand chiar sute de mii de documente pe luna.

Siguranță 100%

Dezvoltată conform celor mai riguroase standarde internaționale de siguranță, ExpertBiz asigură protecția completă a datelor utilizatorilor săi.
Datorită acestui fapt, poți să te concentrezi pe atingerea obiectivelor afacerii tale, fără a-ți face griji cu privire la securitatea datelor.

Cât costă?

Aplicația ExpertBiz poate fi testată gratuit timp de 30 de zile, cu toate funcționalitățile incluse. Ulterior, ai la dispoziție 3 planuri tarifare, tu fiind cel care hotărăște care este cel mai potrivit, chiar și unul gratuit, adecvat unui PFA sau o microîntreprindere, pe care dorim să o ajutăm fără presiunea unui cost, atunci când activitatea este la început.

Ce documente sunt necesare?

Pentru autentificare în sistemul aplicației ExpertBiz este nevoie din partea ta doar de certificatul digital înregistrat în Spațiul Privat Virtual al companiei tale.

Accesează versiunea desktop pentru crearea contului, iar dacă vrei să emiți facturi direct de pe mobil, poți descărca aplicația atât pentru Android, cât și pentru iOS.
Urmează un proces simplu, compus din 3 pași, pentru a ne autoriza să transferăm facturile în SPV, apoi ești gata pentru a trimite facturile.

Descărcați aplicația

Sunteți antreprenor, dețineți o companie cu volum mediu de facturi emise sau gestionați un PFA? Puteți descărca aplicația pe telefonul mobil, indiferent de sistemul de operare. Simplu și ușor, în câțiva pași veți putea seta contul și începe emiterea facturilor.